onsdag den 30. april 2014

Min gave og overraskelse til Casper


I fødselsdagsgave har Casper fået en helikopter tur af mig, hvor han skal ud og flyve i helikopter på søndag(:
Han blev rigtig glad for gaven(:

Jeg havde også en overraskelse til ham.
Normalt er jeg så dårlig til at holde min mund omkring overraskelser, men denne gang røbede jeg intet.
Han vidste, at jeg havde en overraskelse til ham, og at vi skulle være der halv fem.

Jeg havde bestilt en tid til, at vi skulle ned og køre GOKART sammen.
Det er nede i vores bowlingcenter.
Da vi kørte derned, der lod jeg, som om jeg var i tvivl om, hvilken vej jeg egentlig skulle køre, og så sagde jeg til ham, at jeg var kørt forkert, så jeg måtte lige køre ind og vende, og det var "tilfældigvis" på bowlingcentrets parkeringsplads(:
Lige fra da vi kørte hjemmefra havde jeg talt om, at jeg var i tvivl om, hvilken vej jeg mon skulle køre, for at det virkede oprigtigt.
Da vi kom hen på parkeringspladsen, så troede Casper stadig, at jeg var kørt ind for at vende, så han blev ved med at sige, at jeg bare kunne vende nu, hvor jeg så sagde, at jeg kørte helt ned for enden for at vende. Jeg begyndte at tale om, at man ikke måtte lave en u vending midt i det hele osv.
Og da vi kom ned forenden til bowlingcentret, så fortalte jeg ham, at vi skulle derind og køre GOKART.
Han troede virkelig på, at jeg var i tvivl om, hvilken vej jeg skulle køre.

Han blev meget glad og overrasket, og det var jeg rigtig glad for(:





Det var mega fedt at prøve at køre GOKART.
Som den forsigtige pige jeg nu er, så overhalede Casper mig flere gange.
Jeg begyndte dog at køre hurtigere til sidst, hvor jeg begyndte at blive lidt mere tryg.
Men det var virkelig sjovt at prøve(:

Da vi sad og ventede på, at det var vores tur til at skulle ind og køre, der sagde Casper til mig, at det var en af de bedste fødselsdage, han har haft. Det blev jeg rigtig glad for, at han sagde<3

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Et stort tillykke til Casper:-) og et højt hurra!

    Hvor er du god til at overraske ham og skønne gaver til en fyr.
    Langt bedre end en kedelig trøje eller hvad man nu kunne have hittet på.

    I ser da super seje ud med gokart udstyret på:-)
    Det bliver spændende med helikopterturen på søndag:-)

    Kan I have en resten god fødselsdag og stor nyde det sammen.
    Hilsner fra Maria og Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kan rigtig godt lide at overraske folk med noget, som jeg tror, at de vil blive glade for.
      Casper blev heldigvis rigtig glad(:
      Ja, det var faktisk lidt fedt at have det udstyr på(:

      Rigtig god aften til jer, søde Maria og søde Tina(:

      Slet