onsdag den 23. april 2014

En tur i Ikea


I dag var jeg og Casper i Ikea, hvor vi fik handlet lidt praktiske ting som fx. opvaskebørster.
Vi køber altid opvaskebørster i Ikea.
De er rigtig gode, og dem vi køber koster kun 3 kr. pr. stk.
Dem vi fx førhen har købt i Føtex, der synes jeg, at de ikke var særlig gode.
Børsterne endte ofte med at sprede sig ud til hver side.
Men det gør dem her ikke(:

Jeg fik også købt 2 søde gaveæsker.
Mig og Caspers gaver var hver pakket ind i en sød gaveæske, og hun fortalte mig, at de var fra Ikea, så der fik jeg købt 2.
De her kostede 7 kr. pr. stk. De store de kostede 9 kr. pr. stk.


Vi var også i Bilka, hvor jeg skulle hente nogen billeder, jeg havde bestilt i sidste uge.
Da vi kom hjem, var vi ude og gå en tur med Fox, selvom vejret ikke var det bedste, men derfor var det stadigvæk hyggeligt(:

Det er sjovt, at vejret er så skiftende.
I går var der rigtig godt vejr her, hvor vi bor, og i dag har det regnet meget af dagen.

Til jer der ikke ved det, så har jeg Instagram, som I gerne må følge mig på, hvis I vil(:
Der hedder jeg dyregladpige

Der kommer billeder af mig, Casper, vores dejlige babyer, cafebesøg, ting jeg har fået eller købt og en masse andet(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: