mandag den 28. april 2014

Røde knopper


Jeg har fået nogen røde knopper på begge "hofter."
Det er lige over trussekanten i hver side.

Jeg har haft dem siden i torsdags ca.
De klør utrolig meget.
Jeg har overvejet, om det er varmeknopper, men der har jeg læst flere steder, at man skal søge læge, hvis de ikke er forsvundet et par dage.

Jeg har knopperne hele tiden, men så er det, som om de bliver mindre synlige, og så pludselig blusser de op igen og klør igen.
Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed, men ofte er det, når jeg har været udenfor, at de blusser op,
men andre gange klør de også, selvom jeg ikke lige har været udenfor.

Først havde jeg kun nogen på den ene hofte.
Så kom der lidt på den anden.
Så kom der lidt flere på den første igen.
Og i går var det gået lidt om på ryggen, da jeg bad Casper kigge mig på ryggen og fortælle, om det gik derom.

Jeg venter lige og ser til torsdag, og hvis jeg stadig har dem der, så ringer jeg til lægen.
De gør ikke ondt, men de klør bare.
Hvis jeg kører hånden hen over dem, så begynder de at klø.

Jeg tror, det er varmeknopper, men så er det underligt, de ikke er gået væk endnu.

Har I haft varmeknopper før?
Hvis ja, hvor længe havde I dem?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Om sommeren, der har jeg dem i panden og på ryggen og der er de der hele sommeren, men de klør ikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes 3 slags varmeknopper.
      Den du nævner er den, hvor det ikke gør ondt og ikke klør(:

      Slet
  2. Det kan altså godt være, du er gået hen og blevet allergisk over for dit vaskepulver eller skyllemiddel. Jeg slår ud med kløende røde knopper, når jeg har været i kontakt med noget af det, jeg er allergisk over for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også overvejet det.
      Men så synes jeg, det er underligt, at det ikke er på mere af kroppen:/

      Slet
  3. Det er ikke skoldkopper? Min storesøster har lige haft skoldkopper, selvom hun havde det som barn, og de startede som røde knopper lige over trussekanten men bagved hoften og de kløede utrolig meget..
    Håber ihvertfald du finder ud af hvad det er, for ligemeget hvad er det da træls :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den tanke havde jeg også haft tænkt, men jeg tænkte, at jeg jo havde haft det, da jeg var barn.
      Men når det er skoldkopper, spreder det sig så ikke til resten af kroppen?
      Mange tak(:

      Slet