fredag den 11. april 2014

Stadig ingen lyst til mad


Jeg synes, at der lige var en kort periode, hvor det gik godt med at spise ordentligt mad.
Jeg har før fortalt om, at jeg ikke har lyst til mad.
Kun kornflakes, chokos, havregrød, McDonald's, salat og smoothies.

Men nu er jeg igen inde i en dårlig periode, hvor jeg ikke har lyst til noget.
Når jeg kigger i reklamer, og jeg kommer til siderne med kød, så får jeg kvalme.
Så får jeg nogen gange lyst til at kaste op.
Det er som regel kød, jeg ikke har lyst til.

Nogen gange har jeg overvejet, om jeg er ved at blive vegetar, men det ved jeg, at jeg ikke er, fordi jeg kan godt lide noget kød, og noget kød kan jeg ikke undvære.
Fx jeg ville ikke kunne undvære en bøf i min burger.

Men sådan som bøffer, koteletter, frikadeller osv. det er jeg ikke så meget til.
Sådan noget kød og stege osv. det får jeg let kvalme ved at se på billeder af.

Om det bunder i, at jeg er blevet mere bevist om, hvordan dyrene i Danmark bliver behandlet.
Det har jeg haft overvejet.

Men generelt her det sidste års tid der har jeg ikke været alt for begejstret for kød.

Men uanset hvad så er det svært at finde på aftensmad herhjemme, da jeg ikke har lyst til noget ordentligt mad.
Det er rigtig træls.
En gang glædede jeg mig til aftensmaden, hvis vi skulle have noget, jeg rigtig godt kunne lide.
Sådan har jeg det overhoved ikke mere. Aftensmad for mig er nu noget, hvor jeg skal finde noget at spise, så jeg ikke bliver sulten senere.

Der i mod elsker jeg morgenmad. Der spiser jeg groft brød. Jeg spiser sjældent hvidt brød mere.
Førhen kunne jeg og Casper godt spise fryserundstykker om morgnen i weekenderne, men nu er det fryserundstykker som er grove.

Vi må bare til at igen at indføre, at Casper bestemmer aftensmaden, han køber det ind, og så får jeg først at vide om eftermiddagen, hvad vi skal have den aften, fordi ellers så skifter jeg mening med, at så tager jeg chokos eller en smoothie.

Det er godt nok irriterende at have det sådan:/

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar