onsdag den 9. april 2014

Samlet fødselsdag


Hvor er jeg træt.
Vi har her til aftes haft gæster af noget af min familie.
Vi fik en smuk buket roser af min oldemor og en smuk blomst af min far, stedmor og lillebror(:
Dem vil jeg vise jer senere(:
Casper fik penge i gave af min far, stedmor og lillebror. Han fik også penge af min oldemor.
Det havde han ønsket sig i fødselsdagsgave.
Jeg og Casper holdte fødselsdag sammen i dag.
Jeg fik også penge af dem. Men dem fra min far, stedmor og lillebror fik jeg, da jeg havde fødselsdag, og dem fra min oldemor fik jeg lidt før min fødselsdag, da vi besøgte hende.

Jeg kan mærke, at i løbet af de sidste par år, der har jeg fået svære ved at være sammen med flere mennesker af gangen.
Det bliver hurtig for meget for mig.
Nogen gange er det, fordi jeg føler at med flere mennesker, jo tættere sidder man sammen og sådan.

Nok om det(:

I dag har vi fået hængt 2 af de billeder op, vi fik taget ved fotografen sammen med Fox(:
De hænger lige over nogen billeder, som vi har af dyrene.
Det ser rigtig godt ud, synes jeg.
Også fordi alle rammerne er ens.

Det regner jeg også med at vise jer på et tidspunkt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar