søndag den 20. april 2014

Fox til photoshoot


I morgen skal jeg og Fox tidligt op, da vi skal til et photoshoot kl. 8.00 i morgen ved en strand.
Fox skal have taget nogen billeder af en fotograf, hvor hun skal bruge dem til sin hjemmeside.
Hun søgte bla. nogen hunde at tage billeder af, som hun kunne bruge til sin hjemmeside.

Det glæder jeg mig til. Jeg synes, at hun tager rigtig gode billeder, så jeg glæder mig til, at hun skal tage nogen af Fox(:
Det er fedt, at det er ved stranden, da jeg tror, det vil se super godt ud med billeder derfra(:

Når det/de billede/billeder hun skal bruge af Fox er lagt ind på hendes hjemmeside, så linker jeg selvfølgelig til hendes hjemmeside i et indlæg, så I kan se billedet/billederne af min dejlige Fox(:

Fox elsker at få taget billeder, så derfor synes jeg også, at det er sjovt at få taget billeder af ham, fordi han så godt kan lide det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar