torsdag den 3. april 2014

En lille fotomodel


Jeg har været tidligt oppe i dag.
Jeg kunne ikke sove længere, så gik jeg en tur over på det grønne område med Fox, mens jeg talte i telefon med min mor.
Fox fik gravet i nogen huller, så han blev rigtig beskidt.
Så da vi kom hjem, der kom han i bad, så nu er han ren igen(:

I går var jeg og Casper i Petworld for at få taget billeder af Fox til Petworlds fotokonkurrence.
Fotografen var i den butik tættest på os i går.
Fox var rigtig dygtig. Jeg havde også købt nogen godbider, han rigtig godt kan lide.
Jeg har kun fået taget billede af ham dernede en gang før, og det var forrige år, og der blev billede rigtig godt(:
Men der løb han igennem hele butikken og ud på parkeringspladsen.
Det gjorde han heldigvis ikke denne gang, fordi han var så optaget af de godbider(:


Det var dette billede, der blev taget forrige år(:

I dag har jeg både en mundtlig aflevering i dansk og i engelsk, og de ligger lige op af hinanden.
Dansk kl. 10.30 og engelsk kl. 11.00.
Om lidt skal jeg sidde og kigge noget af mit engelsk igennem, så jeg lige har opfrisket det(:

Husk I meget gerne må stille mig spørgsmål i min spørgerunde, som I finder lige Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Meget smuk fotogen hund.
    Han er en dejlig hund, ham Fox:-)

    krydser for dine opgaver.
    Knus herfra.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Det gik heldigvis fint med afleveringerne(:

      Slet