tirsdag den 29. april 2014

Med i Metroxpress


Søde Mia fra bloggen BLOG ABOUT MIA sendte igår et link til mig med en artikel på Metroxpress' hjemmeside om en pige, der er afhængig af sin næsespray.
Jeg har jo også skrevet flere gange herinde, at jeger afhængig af min.
Derfor har jeg også været ved næselægen flere gange.

Men i artiklen så jeg, at man kunne skrive til dem, hvis man selv var afhængig.

Det gjorde jeg så, og i dag er der en artikel på deres hjemmeside, hvor jeg og nogen andre fortæller om vores oplevelse omkring vores afhængighed af en næsespray.
I kan læse artiklen lige Her

Som I kan læse, så bruger jeg stadig meget næsespray.
Nu er det bare den, jeg har fået af min næselæge, jeg bruger og ikke Zymelin.
Men jeg ville bare lige dele artiklen med jer(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar