lørdag den 12. april 2014

Et hårdt indlæg at skrive


Dette er et hårdt indlæg for mig at skrive.
Men jeg vil gerne dele det med jer, da det påvirker mig en del, og der vil være forandringer.

Min mor og stedfar har valgt at gå fra hinanden.
Min mor bliver boende i den lejlighed, de bor i nu, sammen med min lillesøster og deres ene hund, Vaks.
Deres anden hund Fifi får min søster.

Jeg er en pige, der bekymrer mig meget, og det har/gør jeg også her.
Jeg har det også svært med, at jeg ikke bor tættere på min mor, så jeg kunne hjælpe hende med at køre hende til lægen og sådan. Fordi det ville jeg gerne kunne hjælpe hende med.
Jeg har også tænkt en del på min lillesøster med, hvordan hun ville tage det, når de fortalte hende det og sådan.

Det gør mig trist at skrive dette indlæg, fordi så begynder jeg at tænke endnu mere.
Men det er også en stor ændring for mig, så derfor vil jeg dele det med jer.

Jeg er rigtig glad for, at min søster har valgt at tage Fifi, fordi så kommer jeg til at se Fifi igen.
Fifi er også en hund, der passer godt til min søster.
Jeg ved, at Fifi også rigtig godt kan lide min søsters kæreste.

Disse dage går med at tænke en del og bekymrer mig en del:/

Kram Heidi:(

4 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for at jeg får Fifi og hendes temprament passer også lige til mig, og Martin er jo så glad for hende. :)
    Det bliver hårdt og anderledes ud i fremtiden, det med mor, men hun er stærk og skal nok klare det, det samme er Julle og jeg ved at mor er glad for at hun kan snakke med os to om alle tingene :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver hårdt, men jeg ved, at de nok skal klare det<3

      Slet
  2. Det er bare så synd for jeres mor, at hun skal være alene.
    Jeg ved ikke om det er sygdommen der gør, at de ikke bliver sammen.
    Sygdom splitter mange familier, desværre - for det burde gøre dem stærkere.
    Men jeg ved at du og Kamilla er nogle gode døtre med gode kærester, så I må alle stå sammen og være der for jeres mor og lillesøster.
    Øv altså og så lige til påsken.

    Krydser for jer.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for din søde kommentar, søde Tina(:
      Nej, det er heldigvis ikke pga. sygdommen(:
      Som altid varmer din kommentar.
      God påske til dig og Maria(:

      Slet