søndag den 6. april 2014

Lidt nyt til terrassen


I dag var jeg og Casper nede i Jysk for at kigge på parasoller.
Min mor havde fortalt mig, at Jysk her i weekenden havde tilbud på parasoller.
Vores gik i stykker sidste år, så vi tog ned for at kigge for at se, hvad de havde.

Vi fandt en fin parasol, og så fandt vi også 4 havestole til terrassen.


Sådan 4 stole købte vi.


Casper der lige har sat vores parasol op.


Vores nye parasol.

Jeg kan virkelig godt lide farven.
Vi vil kigge efter nogen hynder til stolene i samme farve som parasollen.
Vi vil også gerne have et nyt havebord, så det passer sammen med stolene.
Men det vigtigste var, at vi fik nye stole.
Når der kommer en dug på havebordet, så ligger man forhåbentlig ikke så meget mærke til,
at bordet ikke har samme farve som stolene. 

Stolene passer godt i farven med min solvogn.
Bordet skal også være i den farve, så det hele passer godt sammen.

Parasollen gav vi 250kr.
Stolene gav vi 200kr. for pr. stk. Så i alt 800kr. for stolene.
Så købte vi sådan et parasol overtræk, så når den ikke er slået op, så kan man putte det betræk hen over den.

Jeg synes, det er nogen rigtig fine ting, vi har fået købt.
Det pynter fint på terassen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar