søndag den 13. april 2014

Til loppemarked


Godmorgen, kære læsere.

I dag skal jeg og Casper til loppemarked.
Det er i en hal, hvor det er idrætsforeningen, der står for det.

Det har vist været der flere år i træk, men det er første gang, vi skal til det(:

Jeg glæder mig meget. Jeg elsker nemlig at være på loppemarked.
Det er så hyggeligt, synes jeg.
Heldigvis kan Casper også godt lide at være på loppemarked.

Jeg er spændt på at se, om det er et stort eller lille loppemarked.
Sidste gang vi skulle til loppemarked, hvor pengene også støttede et eller andet,
der blev vi slemt skuffet. Det var et lille snusket sted, og det var i sådan et lille skur noget.
Der lugtede slemt af et eller andet.
Jeg er stadigvæk usikker på, om det mon var det rigtige sted, vi var, men der var jo skilte og sådan, der pegede derhen.

Men nu er dette i en hal, så det må være sådan okay stort.

Men jeg glæder mig i hvert fald meget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar