torsdag den 3. april 2014

Hmm


Hmm, jeg har undret mig lidt over, hvorfor der ikke er flere, der har stillet mig spørgsmål i min spørgerunde.
Jeg havde tidligere lavet en afstemning, og der var der okay mange, der synes, det var en god ide med en spørgerunde. Så derfor gik jeg nok lidt ud fra, at der var nogen flere, der sad inde med nogen spørgsmål, de gerne ville stille mig:/

Kan godt ske, at det bare er mig, der er lidt for følsom.
Jeg bliver lidt trist, fordi jeg synes, det er pinligt, at der ikke er flere, der har stillet spørgsmål:(
Det er det, mange frygter, når man laver en spørgerunde med, om der nu er nogen, der stiller en nogen spørgsmål.
Men jeg er glad for de spørgsmål, der er kommet(:
Det er sødt af jer, der har ville stille nogen spørgsmål, og jeg glæder mig til at svare på dem(:

Jeg har været lidt i tvivl, om jeg skulle skrive dette indlæg, men da jeg ofte er meget åben her på bloggen, så tænkte jeg, at jeg godt kunne skrive dette indlæg.
Jeg har nemlig gået og tænkt på det de sidste par dage med, at der ikke er flere, der har stillet spørgsmål til mig. Igen er det nok bare mig, der tager tingene lidt for tungt. 
Det har jeg vist egentlig altid gjort.
Hvis du har lyst til at stille mig et eller flere spørgsmål, så finder du min spørgerunde lige Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ærgerligt med få spørgsmål, men jeg havde lidt svært ved at finde spørgsmål, da du er så åben omkring så mange ting :) Og på en måde er det jo bare ret fedt.
    Men jeg smed da lige nogen spørgsmål - havde ikke lige set dit indlæg nemlig :/.

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan havde jeg faktisk ikke tænkt på det.
      Med at det kan være, fordi folk ikke rigtig ved, hvad de skal spørge om, fordi jeg er så åben.
      Men jeg er glad for, at du kom på nogen spørgsmål(:
      1000 tak(:

      Slet