onsdag den 16. april 2014

Flotte armbånd


Jeg sad lige og kiggede inde på Gina Tricots hjemmeside, hvor jeg fandt disse 3 flotte armbånd, som jeg vil vise jer.

De er fundet under Accessories derinde.


Jeg kan godt lide, at lukkemekanismen er lidt anderledes(:
Samtidig synes jeg, at disse armbånd kan bruges til forskellige anledninger.
De kan både gå til et lidt råt look, men også til en smuk kjole hvis man skal til fødselsdag osv.

Jeg synes, at de er rigtig flotte.
Jeg ved ikke hvilket et, der er mit ynglings, fordi jeg kan godt lide dem alle tre.

Hvilken en af disse armbånd kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide det til højre på billedet. De andre er for glatte at kigge på til min stil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et rigtig flot armbånd det til højre(:

      Slet