lørdag den 19. april 2014

En dygtig Fox og en eksamen i juni


I dag var jeg og Fox til photoshoot.
Jeg synes, at Fox var rigtig dygtig. Han ville dog ikke altid lige det, jeg ville med at kigge på mig og give mig high five i mens.
Men han var rigtig dygtig, min lille dreng<3
Jeg glæder mig meget til at se billederne, når de engang er færdige(:

I eftermiddags gik jeg i gang med nogen dansk lektier, og jeg blev heldigvis også færdig med dem der.
Det er ikke noget, der skal afleveres men bare en øvelse, men derfor er det rart, at det er lavet.
Jeg har en engelsk aflevering for til på tirsdag, så den regner jeg med at få i gang med her om lidt(:
Jeg har også endnu en aflevering i engelsk her i april samt en i religion.
Den i religion er der en del, der skal læses.
Og så har jeg den bog, jeg er i gang med i dansk, som skal være færdig til den 1 maj.
Men jeg må bare i gang med at få lavet nogen lektier(:

Tænk at jeg allerede skal til eksamen i starten af juni.
Jeg synes, at tiden er gået virkelig hurtig.
Det er kun en eksamen, jeg skal til, og det er i religion(:
Jeg kan rigtig godt lide faget religion, så jeg har ikke noget imod, at det er det, jeg skal op i til sommer(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tak for i dag søde :-) var hyggeligt. Er netop færdige med billederne og sendt dem til din mail :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak(:
      Det var rigtig hyggeligt, søde.
      Og igen tak for billederne(:

      Slet