onsdag den 16. april 2014

Et blandet indlæg


Her kl. 11.00 skal jeg til psykiateren.
Jeg skal begynde at gå der hver tredje uge.
Det er mig selv, der har forslået det.
Vi var gået over til hver anden uge. Og så nu hver tredje uge.
Jeg har prøvet en gang, hvor der gik 3 uger imellem vores samtaler, og det gik fint med de 3 uger.
 I morges var jeg tidligt oppe for at køre Casper på arbejde, da jeg skal bruge bilen.
Jeg skal dog ikke hente ham, da han kører med en hjem.

Glæder mig til, at han har fri de 2 næste dage(:
Og glæder mig også til, at vi får besøg af min veninde og hendes æreste, hvor vi skal ud at bowle(:

Jeg skal læse en bog i dansk. Det er en gammel bog. Men jeg synes, den er rigtig god.
Der sker ikke de helt store ting som fx i en krimi, men alligevel er der bare noget, jeg synes, der er god ved den, så det går okay hurtigt med at læse den. Hurtigere end jeg havde regnet med(:

Husk at min give away slutter på fredag, hvor der vil blive fundet 2 vindere, der hver kan designe sit eget cover til sin mobil(:
I finder give awayen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar