torsdag den 24. april 2014

Træt og stresset


Jeg føler, at jeg altid er træt.
Jeg bliver hurtig træt efter bare at have lavet lidt.
Som fx hvis vi har været i Bilka eller ude og ordne vores terrasse.

Samtidig så for tiden har jeg nogen gange en klump i halsen.
Det er som regel, når jeg sidder ned eller ligger ned, så jeg må ofte ud for at drikke et eller andet for at se, om klumpen nu forsvinder.
Efter jeg har drukket lidt, så virker det lige kun i kort tid.
Men sidst jeg var ved næselægen, der sagde han, at der ikke var noget i min hals.
Men at det godt kunne komme i perioder, hvis man er stresset.

Jeg føler, jeg er stresset. Jeg føler, jeg er stresset med skolen.
Ikke fordi jeg er bagud, men jeg ville gerne være mere foran.
Jeg føler, at jeg sidder og læser og læser indenfor et emne, jeg er i gang med nu, men jeg synes stadigvæk, at jeg bliver ved med at have meget tilbage at læse.

Samtidig føler jeg, at jeg ikke har tid eller overskud til ting, jeg skal og vil have gjort.
Fx skal jeg ringe til lægen, jeg vil gerne have sat de billeder, jeg bestilte i marts i vores fotoalbum.
De ligger stadigvæk i vores chatol.

Det at jeg skal ind og sove hver dag, gør, at jeg ikke altid når det, jeg vil, fordi der går alligevel et par timer med det.
Men hvis jeg ikke kommer ind og sove, så får jeg svært ved at overskue dagen både fysisk og psykisk.
Hvis jeg en dag ikke gik ind for at sove, så ville jeg ikke kunne koncentrer mig om at få lavet lektier om aftnen, eller overskue at tage i Bilka.
Jeg har vænnet mig til, at jeg skal ind og sove hver dag, fordi jeg ved, hvordan jeg får det, hvis jeg ikke går ind og sover.

Jeg vil gå i gang med at lave lektier, så jeg kan komme lidt videre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar