torsdag den 3. april 2014

Overvejelser om en Paris Hilton taske


Jeg overvejer på et tidspunkt at købe en Paris Hilton taske.
Jeg synes, at hendes tasker er så pæne.

Jeg har kigget på Paris Hilton tasker på Zalando.
I kan se udvalget af Paris Hilton tasker, punge og bælter lige Her

Lige nu står mit valg mellem disse 2 tasker.





Men nu er det heller ikke, fordi jeg står og vil købe en lige her og nu.
Så jeg har rigeligt med tid til at gå og tænke over det(:

Hvilken en af disse 2 tasker kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de pæne. :) Jeg har også altid godt kunne lide hendes tasker,
    Jeg er især vild med den lyse af dem. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også, at de er(:
      Den er virkelig også fin.
      Jeg tror, jeg bedst kan lide den brune, men jeg kan også rigtig godt lide den lyse. Derfor er jeg i tvivl:/

      Slet