mandag den 14. april 2014

Ingen påskeferie


I dag skal jeg have sendt min klage til kontanthjælpen.
Jeg har lige haft ringet til dem, da jeg ville være sikker på hvilken adresse, det skal sendes til.

I går eftermiddags lå jeg og læste. Jeg er inde i en periode igen, hvor jeg læser lidt mere, end hvad jeg plejer.
Jeg kan godt lide, når jeg er inde i sådan en periode, fordi jeg elsker at læse.
Men der er bare nogen perioder, hvor jeg ikke rigtig har så meget overskud til at læse pga. skolen, det psykiske osv.

Mange har påskeferie nu, og det har jeg egentlig også, da der ikke er nogen afleveringer, der skal afleveres i denne uge, men jeg kan alligevel ikke holde fri fra skole, da jeg har en hel bog, der skal være læst til den 1 maj, samt afleveringer der skal afleveres efter påskeferien.
Men forskellen fra ferie og ikke ferie er, at der ikke er 3 afleveringer på en uge i dansk, der skal laves.
Så jeg har mere tid til at lave de afleveringer, som skal afleveres efter påsken.

Nu er spørgerunden lukket. 1000 tak til jer der har taget jer tid til at stille mig og Casper spørgsmål.
Jeg håber, at der snart kommer et indlæg med nogen af svarene på spørgsmålene.
Casper skal lige have tid, men nu har han heldigvis fri i påskedagene.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar