fredag den 11. april 2014

Bloganbefaling


En af mine ynglings blogge er Mies blog, som hedder Mizzepii

Mie blogger om forskellige ting. Hendes blog er ikke kun indenfor en kategori.
Jeg kan godt lide, at hun blogger om flere forskellige ting.
Fx om hvilke film hun har set i biografen, om dagens outfit, cafebesøg, billeder fra ferier osv.

Mie har også ofte give aways på sin blog.
Det var faktisk sådan, jeg fik kendskab til Mies blog.
Det var igennem en af hendes lækre give aways(:
Mie har lige nu en lækker give away kørende, hvor man kan vinde 2 valgfrie EOS læbepomader.
I finder hendes give away lige Her

 Mies blog er klart en, jeg kan anbefale.
Jeg er i hvert flad glad for, at jeg fik kendskab til hendes blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er du bare sød! :)
    Jeg blev helt rørt da jeg læste dit indlæg.
    Må jeg vise dit indlæg på min blog? Det er noget, jeg gerne vil gemme og kunne kigge på, når har jeg har "øv-dage" :) Og så fortjener mine læsere også at få en sød hilsen om dig... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Du må meget gerne vise mit indlæg på din blog, så dine læsere også kan se det(:

      Slet