tirsdag den 15. april 2014

Fox i Petworlds fotokonkurrence


I starten af april var jeg og Casper i Petworld med Fox, hvor han fik taget et billede af en fotograf til Petworlds konkurrence Danmarks Sødeste Kæledyr.

I hver by bliver der kåret 2 vindere.
Første pladsen vinder 500kr i Petworld. Anden pladsen vinder 250kr til Petworld.

Til sidst går alle dem, der vandt første og anden plads videre til den store finale om at blive Danmarks Sødeste Kæledyr.

I dag kunne jeg se Fox' billede, og jeg må ærligt indrømme, at jeg var ved at græde, da jeg så billede, for hvor er han dog bare smuk(:



Jeg synes, at det er sådan et godt billede(:
Jeg skal have bestilt et billede ved fotografen.
Det skal op og hænge i køkkenet. Så bytter vi hans første billede fra Petworld konkurrencen ud med dette her(:

Hvis I skulle have lyst til at stemme på Fox, så han har mulighed for at vinde første eller anden pladsen i vores butik, så skal I indtaste denne kode: fox_bolbro_466  lige Her
Det foregår via facebook.

Hvis I har et dyr, der deltager i en af de andre butikker, så stemmer jeg også gerne på jeres, hvis I stemmer på min lille Fox(:
Så skriver I bare i kommentarfeltet, hvad koden er(:

1000 tak til jer der har tænkt jer at stemme på min lille Fox(:
Som altid betyder det rigtig meget for mig, at I giver jer tid til at stemme på mine dyr(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Hvor er han bare smuk! :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god aften og en dejlig påske ønskes jer.

    Meget flot foto af den smukke unge "fyr":-)
    Tror bestem han kan gå hen og løbe med vindermedaljen:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Ville være dejligt, hvis han er en af de to, der vinder i vores butik(:

      Rigtig god påske til dig og Maria(:

      Slet
  3. Hvor er han bare SÅ sød! Og virkelig fotogen, når han gider ;) hehe.
    Jeg har stemt :)

    God påske til dig og Casper! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak<3
      Hehe, ja her ville han gerne. Men jeg havde også købt nogen virkelig lækre godbidder. Det plejer at virke(:
      Rigtig god påske til dig(:

      Slet