torsdag den 10. april 2014

Stjerner på væggen


Min søster fortalte mig, at der var kommet et sjovt program på Viaplay, som hedder Stjerner på væggen.

Jeg og Casper synes, at det er et rigtig sjovt program.
Det er, at der er nogen kendte, der har svaret på nogen spørgsmål.
Det er forskellige slags spørgsmål, så det er ikke indenfor en kategori.

I hvert program er der så 3 almindelige personer, som enten er venner eller i familie med hinanden.
De får nogen af de samme spørgsmål som de kendte.



Der er nogen forskellige runder.
I første runde skal de ikke selv kunne svare på spørgsmålet.
Der skal de gætte, hvilken stjerne, der har svaret rigtigt.
I nogen af de andre runder skal de kunne svare på spørgsmålet.
De kan vinde op til 90.000kr.





Her er nogen af de kendte, der er med.
Fx Gustav, Amalie, Jes Doph, Jeanette Ottesen og Linse.
Jeg er overrasket over, at Jeanette Ottesen ikke er så god iden.
Men det overrasker mig til gengæld ikke, at Amalie er dårlig til det.

Jeg synes, det er så sjovt.
Det kommer mandag-torsdag på Tv3 kl. 19.00.

Ser I dette program(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det er et super fint program, lidt kedeligt i længeden synes jeg! :)

    Kig gerne forbi, knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, det er et rigtig fint program(:
      Jeg synes heldigvis ikke, at det er blevet kedeligt(:

      Slet