fredag den 18. april 2014

2 vindere er nu fundet


Jeg har nu fundet 2 vindere af min give away med et design-selv cover.
1000 tak til POC for at have sponsoreret denne fine give away(:
Og 1000 tak til jer fordi I havde lyst til at deltage(:

Da man har kunne optjene lodder, så har jeg skrevet navnene ned i word.
Jeg har brugt random.org til at finde vinderne med.

Det første nr. blev nr. 7, og der gemmer Tina Irene Povlsen sig bag,
som vil glæde sin veninde med et nyt cover(:
Jeg håber, at din veninde bliver glad for det(:

Det andet nr. blev nr. 4, og der gemmer Kamilla sig bag med bloggen Kærlighed, shopping, tøse ting
STORT tillykke(:

Jeg sender en mail til jer begge to lige om lidt, så I kan komme i gang med at designe et cover.

Igen 1000 tak fordi I havde lyst til at være med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar