onsdag den 16. april 2014

Naturbilleder


Jeg kan godt lide at tage billeder af naturen, fordi nogen gange så ser man nogen detaljer igennem kameraet, som man ellers ikke rigtig ville ligge mærke til.
Udover det så kan jeg godt bare lide naturbilleder.
Jeg kan godt lide at se på andres naturbilleder, som de har taget.

Men her er i hvert fald nogen af de naturbilleder, jeg har taget for tiden.








Da jeg og Casper var ude og gå med Fox her til aftes, så tog jeg også nogen naturbilleder, men jeg vil lige kigge dem igennem nogen gange igen for at være sikker på, om der er flere billeder, der skal slettes.

Jeg kan godt kigge dem igennem nogen gange og så slette nogen, og så nogen dage efter kigge dem igennem igen for at se, om jeg vil have slettet nogen flere af dem.
Jeg er meget selvkritisk, så jeg kigger dem ofte igennem flere gange for at finde ud af, hvad jeg mener om billederne(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar