mandag den 14. april 2014

Uden makeup


Jeg begyndte relativt "sent" med at gå med makeup.
Hvis jeg sammenligner med min søster og vores veninder.

Jeg begyndte at bruge makeup som 15 årige.
Der brugte min søster og vores veninder makeup.
Jeg havde før prøvet makeup, hvor mine veninder sminkede mig.
Men jeg gik ikke fast med det.

Jeg brød mig nemlig ikke om at lægge mascara og eyeliner på.
Det synes jeg var lidt svært og ikke så behageligt.

Hvorfor jeg pludselig begyndte på det, det ved jeg ikke.

Men her er nogen billeder af mig fra før, jeg begyndte at gå med makeup.
Jeg har været i tvivl om, om jeg skulle vise jer dem, fordi så fantastiske synes jeg heller ikke, at de billeder er.
Men sådan så jeg ud den gang. Jeg tænker, at nogen af jer måske også vil synes, det er sjovt at se billeder af mig fra dengang, hvor jeg ikke var begyndt at gå med makeup(:


Ca. 13-14 år.

14 år.


14 år.


14-15 år.

15 år.

Nogen af billederne er jeg lidt i tvivl om, hvor gammel jeg præcis er på billede, fordi med om det er taget før eller efter min fødselsdag og sådan.
Men det er nogenlunde ca.

Jeg begyndte at farve hår, plukke øjenbryn og tage solarie, før jeg begyndte at bruge makeup.
På det andet billede kan jeg godt se lidt brun ud, men der var jeg ikke begyndt at tage solarie endnu.
Det var et billede, der blev taget af mig på en ferie. Der var vejret rigtig godt i Danmark den sommer.

Jeg kan godt lide at kigge på gamle billeder af mig selv.
Det er sjovt at se, hvordan jeg så ud en gang.
Med hvad der har ændret sig, men også med at jeg stadig ligner mig selv på nogen punkter.

Hvornår begyndte I at bruge makeup(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Har du aldrig haft problemhud? Din hud er så fin! Jeg har haft akne i 10 år og har det stadig, så en smuk og glat hud misunder jeg dig virkelig for!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:
      Indenfor det seneste år er jeg begyndt at få en del flere hudorme og knopper i ansigtet.
      Det er noget, jeg tænker en del over, da jeg tydeligt kan se en forskel i de perioder, hvor der er flere knopper.
      Det er mest på kinderne.
      Jeg er ked af at høre, at du har akne.
      Nu ved jeg ikke, hvor slemt dit er, men jeg håber, det ikke er for slemt, det du har:(

      Slet
  2. God tirsdag og snart en god påske til dig kære Heidi,

    du er bare så smuk på de billeder uden makeup:-)
    Tror at din smukke mørke gyldne farve, mørkt hår osv. gør at det ikke er så nødvendigt at bruge makeup.
    Flot er og var du!

    Jeg var også ca. 15 år, da mine veninder begyndte at ligge makeup på mig.
    Jeg havde et kraftigt langt og smukt blond hår med fald, blå øjne og en god ren hud, så syntes ikke jeg behøvede alt det makeup.
    Desuden var jeg en drengepige og gjorde det i sport mv.

    I dag passer jeg dog meget på mig og bruger helst makeup dagligt.

    Kan du have en smuk påske.

    Hilsner fra Marias mor Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    (hun har bagt påske cupcakes og lavet Facebook til bloggen, hun vil gerne likes om du har lyst:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Havde jeg egentlig ikke tænkt på(:
      Jeg bruger ikke makeup hver dag.
      Det kommer lidt an på, om jeg skal noget den dag osv.
      Uuh, det lyder lækkert med cupcakes. Jeg tager straks et kig forbi Marias blog og hendes nye facebookside(:
      Rigtig god påske til dig, søde Tina(:

      Slet