torsdag den 3. april 2014

Ved Frejas grav


Den 29 marts havde Freja været død i 2 år.
Vi havde været i Bilka, hvor vi købte 2 buket blomster til hende.

Da vi kom hjem fra Bilka, gik vi sammen med Fox ned til Frejas grav og lagde blomsterne på graven.

Det var en rigtig hård dag for mig. Det var godt at komme ned til hende.
Selvom det var hårdt, fordi jeg blev smidt 2 år tilbage i tiden, hvor jeg stod der dengang, jeg sidste gang så hende og rørte ved hende.


Her sidder jeg ved Frejas grav på den dag, hun havde været død i 2 år.


De 2 buketter, vi havde købt, dem lavede vi til en stor buket.


Så tog vi nogen af disse grene med fine gule blomster på og lagde ved hendes grav.

Jeg har lige siddet og set en video med Freja. Det var rigtig hårdt. Men samtidig var det også dejligt at se hende igen.

Hvor jeg dog savner hende:(

Kram Heidi:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar