torsdag den 3. april 2014

En fin kattehule


For noget tid siden modtog vi nogen lækre ting fra Petdreams
De sælger tilbehør til katte som legetøj, tandpleje, pelspleje, hundesenge/kattehuler, godbidder og fod osv.

Jeg synes, at de har en rigtig god hjemmeside med en masse gode ting til dyr.
Den er nem at finde rundt på, og det synes jeg er vigtigt ved en hjemmeside.

Simba og Nala har fået en rigtig sød Kattehule derfra.

Jeg synes, at kattehulen ser rigtig fin ud, og den virker til at være af god kvalitet.

Jeg er ikke helt tilfreds med disse billeder, jeg har taget, men det har virkelig været svært at få taget billeder af Nala, mens de har ligger i hulen.
Jeg har ikke set Nala ligge i hulen så mange gange, og når hun så har ligget der, så har jeg prøvet at liste mig frem med kameraet, så vågner hun og går.



Den fine kattehule.


Her ligger Nala og sover derinde.


Fox står her og snuser til hulen. Han skulle sikkert se, om der lå godbidder derinde(:

Simba har jeg ikke set bruge den så meget.
Jeg tror, at Nala havde lidt svært ved at finde ud af i starten, hvordan hun skulle komme ind og få lagt sig.
Jeg tror, at hun havde lidt svært ved, at hun skulle gå ind og så få vendt sig om.

Jeg havde håbet, at den var mere populær blandt vores dyr, fordi jeg synes, den er så fin, og jeg troede, at de ville elske at ligge og gemme sig derinde.

Der er intet galt med denne kattehule, og jeg vil klart anbefale den til andre.
Det er bare mine dyr, der ikke har fundet den så interessant, desværre.

Fox, Simba og Nala har også fået noget legetøj derfra, som vi har haft testet og anmeldt.
Det er stadig rigtig populært herhjemme, så det bliver brugt flittigt herhjemme.

I kan se anmeldelsen af Fox' nye legetøj lige Her
I kan se anmeldelsen af Simba og Nalas nye legetøj lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar