tirsdag den 8. april 2014

En ny bog med posten


Jeg har i dag modtaget den bog, jeg har bestilt på Saxo.com
Det er bogen, der hedder De forbudte hunde: Hvad er konsekvenserne for ejerne? Af Rikke Petersen.



Den var ( og er stadigvæk) sat ned med 50%.
Jeg havde et gavekort til Saxo.com på 100kr.
Jeg havde deltaget i et interview over telefonen omkring noget med Odense.
Så fik jeg et gavekort til Gavekortet.dk og der valgte jeg så et gavekort til Saxo.com
Da jeg gerne ville købe denne bog.
Jeg kom så kun af med 44kr, og det var med porto.
Bogen koster på tilbud 112,50kr.

Jeg glæder mig meget til at komme i gang med den.
Bogen er baseret på nogen spørgeskemaer fra hundeejere af.
Der er både myter om de forbudte hunderacer, hvordan den nye lov har påvirket ejerne,
og hvad de ejere, der har en hund, der minder om en af de forbudte hunderacer, men som ikke er det, har oplevet og sådan.

I kan finde bogen lige Her hvor I kan læse, hvad bogen handler om.

Er der nogen af jer, der har læst den(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar