lørdag den 26. april 2014

Hjælp meget gerne mine dyr


Så er der ikke mange dage til, at de to konkurrencer Nala og Fox er med i.
Jeg er så spændt på at se, om Nala og Fox vinder.
Det kunne være så fedt(:

Så hvis I ikke har stemt på mine dejlige babyer, så må I meget gerne stemme på dem.
Det vil betyde rigtig meget for mig(:

Nala er med i en konkurrence på hjemmet.dk om at blive Månedens Kat April.
Det kunne være så fedt, hvis hun vandt.
Man kan se ude i den ene side på hjemmet.dk under katte de forskellige vindere i månederne.
Simba blev Månedens Kat November(:
Hvis Nala vinder, så vinder hun et gavekort til Maxi Zoo på 300kr.
I kan stemme på min skønne pige lige Her
Det er ikke nødvendigt at udfylde feltet med telefonnummeret, hvis man ikke vil(:
Denne konkurrence slutter tirsdag den 29 april.

Fox er med i Petworlds fotokonkurrence om at blive en ud af to vindere i vores lokale Petworld.
Både 1. pladsen og 2. pladsen vinder hver et gavekort til Petworld, og de går videre til den store konkurrence, hvor de konkurrencer med de andre vindere fra de andre butikker.
For at stemme på min skønne Fox, så skal I indsætte en kode inde i det link, hvor man stemmer.
Det er koden: fox_bolbro_466
Koden skal I sætte ind lige Her
Denne konkurrence slutter onsdag den 2 maj.
Jeg er virkelig spændt på at se, hvem der vinder disse konkurrencer, og jeg håber så meget, at en af mine babyer vinder, eller at de begge vinder(:
Så I må meget gerne stemme, og I må også gerne få jeres kæreste, veninde, søskende, mor eller far til at stemme på mine dejlige babyer(:

Jeg vil også gerne sige 1000 tak til jer, der har stemt på dem.
Det varmer virkelig mit hjerte, at I har stemt på dem(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar