fredag den 25. april 2014

Nye funktioner på kameraet


Camilla som jeg har været til photoshoot ved to gange, hun har lært mig nogen nye ting på mit kamera.
Jeg kunne faktisk ikke særlig mange funktioner på mit kamera, men jeg har altid ment, at det jeg kunne, det var fint nok.
Første gang jeg mødte Camilla, der fortalte hun om en funktion på mit kamera, jeg ikke kendte til.
Den har jeg brugt meget efterhånden.
Men jeg var så blevet nysgerrig efter, hvordan man tog billeder, som blev sort/hvid.
Camilla har samme kamera som mig, så indstillingerne var det samme.

Ved mit sidste photoshoot ved hende, der spurgte jeg hende. Jeg har nu lært at tage sort/hvid billeder, samt jeg har fundet andre gode indstillinger.

Jeg er så glad for, at hun har hjulpet mig med at lære disse nye funktioner(:
Men jeg vil vise jer nogen af de sort/hvid billeder, som jeg har fået taget(:






Jeg ville bare lige vise jer disse fire billeder, som jeg har fået taget i sort/hvid.

Nu må I gerne være ærlige. Hvilket et af disse billeder kan I bedst lide?
I må gerne skrive hvorfor, det lige er det billede, I bedst kan lide(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide det af lille Nala, og det er fordi hun er så smuk og fotogen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(: Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet