mandag den 21. april 2014

En skøn fødselsdagsgave


Vi har her til aftes haft besøg af Caspers forældre og lillebror(:
Det var rigtig hyggeligt.

I fødselsdagsgave fik vi en samlet gave, hvor det er noget til vores terrasse.
Det er 2 store krukker 2 lidt mindre krukker, hvor hører de sammen.
2 små palmer, 2 små buske-planter, jord, noget andet der skal i før jorden og sten til bunden af krukkerne.
Jeg tror, det kommer til at se rigtig godt ud, når vi har fået dem sat i krukkerne.

Jeg tror, at det grønne på palmerne og buske-planterne kommer til at stå rigtig godt til de sorte krukker og vores nye havemøbler pga. deres farve.

Jeg synes, at vi er begyndt at få en pæn terrasse med havemøblerne og sådan.
Så det er dejligt, at vi har fået sådan noget.
I går var vi i Plantorama, hvor vi gik og kiggede på planter til terrassen, men vi blev enige om at vente med at købe noget, fordi Casper havde bla. ønsket sig nogen palmer af sine forældre i gave.
Vi havde i går også talt om, at vi gerne ville have noget busk-træ noget, så det er skønt, at vi lige fik det også(:

Jeg har tænkt mig at tage billeder, når vi har fået dem sat i krukkerne.
Samt jeg også vil tage et billede af vores terrasse.

Jeg er sikker på, at det kommer til at se rigtig godt ud(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar