onsdag den 2. april 2014

Nala med i en konkurrence


Iih, hvor er jeg bare glad(:

Nala er med i denne måned om at blive Månedens Kat April på hjemmet.dk
Hvor er jeg bare stolt(:
Simba vandt den gang, han var med, hvor han blev Månedens Kat November.
Der vandt vi 10 kg. kattemad.
Denne gang kan man vinde et gavekort på 300kr til Maxi Zoo.

Hvis I synes, at min Nala fortjener at blive Månedens Kat April, så må I meget gerne gå ind og stemme på min prinsesse(:


Det er dette billede, Nala deltager med(:

Der hvor man stemmer, der behøver man ikke at udfylde feltet med telefonnummer, hvis man ikke vil det(:

Men ellers kan I stemme lige Her

Jeg og min lille Nala siger 1000 tak til jer, der vil stemme på hende(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Sød kat du har dig!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet
  2. Jeg krydser og håber på at din smukke Nala vinder:-)

    Du er bare så god en dyremor og er med i alt muligt godt for dine dyr. Det er et meget positivt tegn og viser meget om hvor godt et menneske du er.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Hvor varmede din kommentar rigtigt mit hjerte(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du synes(:

      Slet