søndag den 13. april 2014

Lidt loppefund


Vi er kommet hjem fra loppemarked igen.
Det var okay stort med mange borde med ting.
Men vi var der ikke så længe, fordi der var så mange mennesker, så det var svært at få set alle tingene.

Men jeg fandt lidt ting.

Ved den ene stand fandt jeg 3 bøger med Mumitroldene.
Hvor er jeg bare glad. Jeg elsker ting med Mumitroldene på.
Jeg havde håbet, at jeg ville finde noget med Mumitroldene på.


Som I kan se, er 2 af bøgerne ens.
Den lille øverst er på dansk.
Den store nedenunder er på svensk.
Den ved siden af, den er på dansk.


Ved den samme stand havde de også gamle Disney bøger.
Det var sådan nogen, jeg havde, da jeg var barn.
Men der købte jeg disse to.

For disse 5 bøger kom jeg af med 20kr.
Det synes jeg er rigtig billigt.


Ved en anden stand købte jeg denne Guiness rekord bog.

Den gav jeg 10kr. for.

Jeg er rigtig glad for alle mine nye bøger.
Men jeg er specielt rigtig glad for bøgerne med Mumitroldene.
Det er et rigtig godt fund i mine øjne, fordi jeg elsker ting med de søde mumitrolde.

Så det var en rigtig god tur, vi havde på loppemarked.
Casper fik også købt noget, men det vil jeg vise jer senere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar