lørdag den 19. april 2014

Et photoshoot i dag


Så er det i dag, at jeg og Fox skal til photoshoot.
Jeg glæder mig rigtig meget.
Jeg har købt nogen af Fox' ynglings godbidder.

Jeg er utrolig træt.
Jeg skulle tidligt op for at køre Casper på arbejde, da jeg skal bruge bilen.
Men så sover jeg bare, når jeg kommer hjem(:
Så er Fox sikkert også rigtig træt.

Husk at I meget gerne må stemme på min søde Fox i Petworlds konkurrence.
Det foregår via facebook.
For at stemme på Fox, så skal du kopirer denne kode: fox_bolbro_466
og sætte den ind i en boks i et andet link.
Det link finder du Her
Så har du stemt på min lille Fox(:

Det betyder meget for mig, hvis I vil bruge de 30 sek. det tager at stemme på ham, så han kan blive en af de to vindere i vores lokale Petworld(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tak for i dag søde :-) det var rigtig hyggeligt!! Glæder mig meget til at redigere billederne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for i dag, søde.
      Det var rigtig hyggeligt(:
      Jeg glæder mig rigtig meget til at se billederne(:

      Slet