torsdag den 5. december 2013

The Candy Shop


Da vi var over i København sidste weekend, der var jeg, min søster og hendes kæreste inde i en stor slik butik. Min søster har haft fortalt mig om den før, så jeg glædede mig til at se den.

De havde godt nok meget forskelligt, og det så så smukt ud.

Jeg fik taget nogen billeder(:

 
 
 
 
En stand med Jelly Beans, hvor man selv kunne blande dem, man ville have.
 
 
 
Ved deres bland selv slik der synes jeg, at de havde mange flere varianter end her, hvor jeg bor.
Så jeg fik købt noget af det, som vi ikke har her.
 
Man kunne så også købe en masse andre ting.
Som fx stænger, ja ved ellers ikke, hvad jeg skal kalde dem.
Men de havde i hvert fald en helt masse derinde.
 
Jeg synes, det så så smukt ud, sådan som de havde delt det op.
 
 
Jeg købte sådan et popkorn bæger/skål.
Casper kan godt lide popkorn, og så synes jeg, at det var smart at have dem i denne(:
Det er ikke sådan et papbæger, så den kan vaskes af og bruges flere gange, ligesom med en skål(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar