tirsdag den 17. december 2013

Lidt lækkert at træne i


Jeg sad og kiggede på Gina Tricots hjemmeside, og så faldt jeg over disse flotte Bella toppe.

Jeg kan godt lide, at man kan få dem i lidt forskellige farver, med forskellige farve skrift og med forskelligt tekst på.


Jeg synes, at de vil passe godt til, når man fx. skal i fiteness centret og træne. 
Den er lidt løs i det, og jeg synes, den både vil passe et et par bukser eller shorts. 

Hvis jeg på et tidspunkt skal starte med at træne igen, så vil jeg klart overveje sådan en Bella top, fordi jeg synes, de er så flotte(:
De koster 99kr. inde på hjemmesiden.

Kunne I finde på at træne i sådan en Bella top, eller vil I helst træne i en t-shirt/trøje?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Nu laver jeg kun hjemmetræning for tiden, og det næste træning jeg skal starte til bliver ikke fitness, så jeg kan faktisk ikke svare på det. Meen den lyserøde og den hvide, gad jeg godt eje, da jeg tror de sidder flot og så er de jo så fine :)!

    SvarSlet