søndag den 29. december 2013

Året der gik i billeder #3


I kan se det første indlæg med Året der gik i billeder Her
Og det andet indlæg med Året der gik i billeder kan I finde Her



Jeg fik et kæmpe bid/stik af et insekt. 


Jeg og Casper var i Randers og se Graceland.


Jeg og Casper var blevet inviteret til forpremiere for The mortal instruments- Dæmonernes by.

 

Casper havde inviteret mig ud og spise på en rigtig hyggelig kro.


Vi var til Torsdags koncert, hvor vi så Xander optræde.


Jeg havde inviteret Casper med hen for at prøve fiskespa.


På min og Caspers 4 års dag var vi på Egeskov slot, og om aftnen var vi ude og spise.


Vi var til Caspers lillebrors 20 års fødselsdag. 

Så mangler jeg kun et indlæg med billeder af Året der gik(:

Kram Heidi(:








2 kommentarer:

  1. Det var da et ulækkert bid!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulækkert vil jeg nu ikke sige, at det var.
      Men pænt var det i hvert fald ikke(:

      Slet