lørdag den 7. december 2013

Der er nu fundet 2 vindere


Så har jeg fundet 2 vindere af mine 2 give aways.

Først vil jeg gerne sige 1000 tak til Kingbo for at have sponsoreret den lækre Læsø shampoo.
Og 1000 tak til Tina for at have sponsoreret de 3 fine julekugler.

Først til vinderen af shampooen fra Læsø.
Da man kunne deltage med flere lodder, har jeg haft skrevet alle navnene op i Word, og dem med 2 lodder har fået skrevet deres navn ned 2 gange.
Og så har jeg brugt random.org til at finde en vinder.

Det blev nr. 27, og det er Birna BirnaL.
STORT tillykke med at du har vundet den lækre shampoo.
Jeg har sendt en mail til dig(:

Nu til vinderen af de 3 fine julekugler.

Igen kunne man deltage med 2 lodder.
Jeg skrev også navnene op i Word her, og dem med 2 lodder har fået deres navn skrevet op 2 gange, og så har jeg igen brugt random.org til at finde en vinder.

Det blev nr. 24, og det er Missys verden
STORT tillykke med de fine julekugler.
Jeg er sikker på, de vil komme til at pynte rigtig fint.
Jeg har også sendt en mail til dig(:

1000 tak til jer alle fordi I havde lyst til at deltage.
Husk jeg stadigvæk har en give away kørende.
Senere i dag vil der komme endnu en lækker give away på bloggen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar