søndag den 15. december 2013

Dyrenes adventsgaver #3


Inden Casper tog til træning, hvor han bagefter skal på arbejde, der tog vi i Petworld og Maxi Zoo for at hente dyrenes adventsgaver.

I Petworld fik Fox

En form for noget pølse noget. Jeg tror lidt, det er som det pate, vi køber til dem. 
En prøvepose med hundefoder.
Dem vil jeg bruge som godbider.

I Maxi Zoo fik Simba, Nala og Fox


Fox fik en pose med noget tørret kød af en art.
Simba og Nala fi hver 2 poser vådkost.
Den ene fik 2 Whiskas og den anden fik 2 af det andet mærke. 

Jeg synes igen, at det er nogen rigtig fine adventsgaver, at de har fået af julemanden. 
Jeg siger altid til babyerne, at jeg skal over og hente adventsgaver fra julemanden(:

Hvis du vil se, hvad dyrene fik de 2 andre gange i adventsgaver.
Så se 1. advent Her
Se 2. advent Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar