mandag den 9. december 2013

Det købte jeg for gavekortet


For lidt tid siden, var jeg så heldig at vinde et gavekort på 300kr. til Cocopanda

De har så mange lækre ting at vælge i mellem, at jeg havde helt svært ved at vælge.

Jeg fik købt en del for det gavekort. Mange af tingene var sat ned, og så var der gratis fragt.

I dag har jeg hentet pakken på posthuset, så nu kan jeg vise jer, hvad jeg har købt for gavekortet.

 
En pakke renseservietter til ansigtet.
Jeg har aldrig prøvet sådan nogen før, så det bliver spændende at prøve dem.
 
Den første ting jeg lagde i kurven fra mascaraen fra Maybelline.
Det er en, jeg har haft før, så jeg ved, den er god.
Og jeg står snart og mangler en ny mascara, så jeg vidste, at jeg i hvert fald ville købe en ny mascara.
 
Så købte jeg en tangle teezer.
Jeg har hørt så mange tale godt om dem.
 
 
Så manglede jeg lige lidt af gavekortet tilbage, så der købte jeg 3 pakker
med luksus vatrondeller.
Jeg har dem i forvejen, da jeg engang vandt nogen.
Og vatrondeller bruger jeg ofte, så dem kan man altid bruge.
 
Jeg synes selv, at jeg har fået meget for pengene.
Og så var det lækkert, at mange af tingene var sat ned, så jeg kunne få mere ud af gavekortet(:
 
Kram Heidi(:
 


2 kommentarer: