søndag den 8. december 2013

I aften vender vi snuden hjemad


 I aften skal vi hjem fra min mor og stedfar.
Jeg kommer til at savne at være her, ligesom jeg plejer.

Jeg elsker virkelig bare denne by. Jeg nyder at gå tur her med Casper og hundene.
Jeg slapper bare så meget af, når jeg er heroppe, så tænker jeg ikke så meget på tvangstanker og handlinger.
Det er rart at kunne slå hoved fra omkring det, når jeg er her.

Men som altid trækker kattene i mig for at komme hjem.
Jeg glæder mig som altid til at se lille Nala og lille Simba.
Jeg har heller ikke fået fortalt Simba, at han er blevet månedens November kat på Hjemmet.

Så det bliver godt at få set kattene igen, fordi dem savner jeg altid, når jeg er heroppe.

 
Billede af mig fra, da jeg var i København sidste weekend.


Jeg regner med, vi skal besøge min mor igen sidst i januar eller i starten af februar.
Så har min mors ene hund fået hvalpe, og til den tid er de blevet lidt store, så dem skal vi se(:

Nu vil jeg ligge mig til at sove lidt, da jeg vågnede rigtig tidligt i morges og ikke kunne sove mere.

Husk for resten min nye give away, jeg satte i gang i går, hvor du kan vinde et gavekort på 250kr(:
Du finder give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar