fredag den 13. december 2013

Flere facts om mig


Her er lidt facts om mig.
Jeg har før lavet sådan nogen indlæg. Faktisk en del efter hånden, men sådan nogen indlæg synes jeg ikke, der kan blive for mange af(:

  • Jeg bryder mig ikke om at være ved lægen.
  • Jeg har aldrig smagt cheesecake, og jeg har heller ikke lyst til at prøve at smage det. 
  • Jeg elsker McDonald's, selvom det er utroligt usundt. 
  • Jeg har aldrig rigtig kunne lide fisk. 
  • Jeg har ofte ikke meget tålmodighed. 
  • Specielt ikke hvis det kommer til matematik, hvis en skal forklare mig, hvordan opgaven skal løses.
  • Hvis jeg drikker en cola med sukker, så sidder jeg og får dårlig samvittighed over, at der er sukker i og sidder og tænker over, hvor mange kalorier der egentlig er i sådan en.
  • Jeg elsker at sidde og kigge på billeder af mig selv. ( Selvom det lyder ret egoistisk.)
Hvis I har sådan et indlæg på jeres blog, så må I gerne linke til det, da jeg vil elske at læse det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar