onsdag den 18. december 2013

Flot hvidt sengetøj


Forleden lavede jeg Dette indlæg med noget farverigt sengetøj, som jeg synes var flot.

I dette indlæg vil jeg vise noget flot hvidt sengetøj.
Igen er alle sættene fundet på Zalando.


Jeg synes, der findes så meget flot hvidt sengetøj.
Jeg kan ikke have hvidt sengetøj, og det er jeg så ærgerlig over.
Jeg er ret god til at spilde ting, fx. når jeg spiser.
Jeg har tit min dyne med inde i stuen, og så nogen gange spiser jeg derinde, og så har jeg det med at spilde nogen gange, og det ville jeg ikke bryde mig om at gøre på noget hvidt sengetøj.

Jeg ved, at det sengetøj ikke ville være hvidt ret længe, og så er det dumt at gå ud og købe sådan noget, selvom jeg synes, det er rigtig øv.

Men det er jo min egen skyld, fordi jeg har jo valgt at tage dynen med ind i stuen. 

Men her er bare et par af de hvide sengesæt, som jeg faldt for(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg synes virkelig også, de er fine(:

      Slet
  2. Denne gang er mit yndlings det hvide med blomsterne! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også fint.
      Jeg tror mit ynglings må være en af dem med dyrene på(:

      Slet
  3. Hvor ville jeg gerne eje ALLE sammen :D

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet