torsdag den 19. december 2013

Lidt overvejelse om at sælge lidt ud


Jeg har i noget tid gået og overvejet noget.

Jeg har før nævnt at Line fra bloggen Walking On A Thin Line har på sin blogs facebookside et salgsalbum, hvor hun sælger nogen af sine ting.

Jeg har selv haft købt et par tasker ved hende(:
Men jeg har overvejet selv at lave sådan et salgsalbum på min blogs facebookside.
Men jeg ville høre jer af, om I synes, det lyder som en god ide med, at jeg sætter fx. tasker, lidt tøj, bøger osv til salg?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. JA! Efterhånden køber jeg næsten kun ting på den måde. :) Er lige i gang med at åbne en shop på tic tail, så det (forhåbentlig) bliver lettere at sælge og købe. På et tidspunkt havde du dvd'er til salg - det er jeg personligt interesseret i. Køber stort set kun dvd'er brugte eller på udsalg. :)

    - Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nemlig nogen dvder, jeg vil sætte til salg nemlig.
      Så nu overvejer jeg det endnu mere at lave sådan et salgsalbum.
      Jeg elsker selv at købe ting billigt. Har købt en del serier på qxl igennem årene(:

      Slet
  2. Ja, det lyder som en rigtig god ide! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overvejer det også ret meget, men er glad for at høre, at du synes, det lyder som en god ide(:

      Slet