fredag den 6. december 2013

Simba som månedens kat


Simba har vundet konkurrencen inde på Hjemmet om at blive månedens kat for november.

Dem fra hjemmet havde valgt 6 billeder af de katte billeder, der bliver lagt op, og der var Simbas billede med.
Så den med flest stemmer ville vinde kattemad for 500kr fra Royal Canin.

 
Det var dette billede, som var blevet udvalgt til konkurrencen.
 
Jeg fik den dejlige nyhed i dag, at Simba var den, der havde fået flest stemmer.
Jeg blev så glad.
Jeg havde ikke regnet med, at han ville vinde.
Nu synes jeg personligt, at det var ham med det bedste billede(:
Men det var jo ikke ensbetydende med, at andre synes det.
 
Så jeg er så glad og stolt over, at han har vundet.
1000 tak til jer der har haft stemt på min lille Simba(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillykke! :)
    Simba ser simpelthen også bare så søøød ud <3
    God weekend...
    Knus Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak<3
      Jeg håber, du har haft en god weekend.

      Slet