onsdag den 4. december 2013

Hospitalet i morgen


I morgen skal jeg på hospitalet til samtale om, hvordan kikkertundersøgelsen gik.
Det ved jeg jo allerede i forvejen, da jeg fik svar med det samme.
Men hende lægen jeg taler med til disse samtaler, ville gerne have, der blev taget en prøve af tolvfingertarmen, men det er der ikke blevet, da hende der lavede kikkertundersøgelsen på mig mente, at prøven ikke ville vise noget, nu når mine blodprøver ikke viste noget.

Men jeg regner med, vi skal snakke om, hvad der så skal ske.
Noget skal der ske.

Mine smerter er blevet værre igen. I løbet af de sidste par dage der har smerterne taget til.

I formiddags da jeg lagde mig til at sove, der havde jeg så stærke smerter, at jeg havde svært ved at falde i søvn. Normalt når jeg skal sove, så kan jeg ofte godt falde i søvn, selvom jeg har smerter, men tidligere var de godt nok slemme.

Jeg skal have skrevet en liste med alle de ting, jeg fejler. Altså hvad der er galt med mig, så kan det være, det kan hjælpe hende, nu når hun ser dem skrevet ned.
Nogen af tingene er også blevet værre, synes jeg. Udover smerterne.

Så nu må vi se:/

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar