tirsdag den 31. december 2013

Happy New Year


Rigtig godt nytår til jer, min dejlige læsere(:

Jeg håber, at I får en rigtig god aften med dem, I holder af.

Til jer der elsker at fyrer krudt af, så må I meget gerne tænke på de kære dyr, der er bange, hver gang der kommer et kæmpe bang.
Så vent med at fyr krudt af så tæt på kl. 24 som muligt.

Simba, Nala og Fox er ikke glade for nytårsaften. Specielt ikke Fox.
Men så er det godt, at vi er der til at berolige dem. Så må de få en masse godbidder(:
 Jeg har blandede følelser om dagen i dag. Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg synes også, at det er så synd for de dyr, der er bange.


Og så vil jeg gerne takke jer min dejlige læsere for et godt år her på bloggen.
1000 tak for jeres kommentarer(:
1000 tak fordi I har lyst til at deltage i de give aways, jeg kommer op med her på bloggen. 

Og selvfølgelig 1000 tak til alle der kigger forbi min blog(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Godt nytår søde!! :)
    Pas godt på dig selv og hils familien og kæresten :)
    Knus..

    SvarSlet