mandag den 23. december 2013

Lille juleaften og juleaften


Jeg synes stadig, at det er lidt uvirkeligt, at det er i morgen, det er juleaften.
Men hvor jeg dog glæder mig(:

I aften har jeg og Casper hygget foran fjernsynet, hvor vi har set Criminal Minds, da vi har lånt den nyeste sæson af min søster. Vi har været ude og gå en dejlig aftens tur med Fox. Så han er ret træt lige nu.


Jeg har næsten lige fået pakket nogen af de sidste julegaver ind til babyerne.

Om morgnen får babyerne deres julegaver. Der er dog et par stykker til Fox om aftnen også.
Men så sidder vi altid og hygger nede på gulvet med alle 3 babyer og pakker gaverne ud for dem(:

Så får de altid noget af det, de har fået i julegaver. ( Mange af gaverne er som regel noget spiseligt.)

De får ekstra mange godbidder den dag(:

Vi skal holde jul ved Caspers forældre. Så der skal vi hen i morgen.
Vi bliver ikke og sover. Jeg vil helst sove i min egen seng nemlig.

Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen.
Den stemning der er i morgen, fordi alle glæder sig til om aftnen, den gode julemad og pakke gaver op, men også se andre få de gaver, vi har købt(:

Jeg håber så meget, at jeg får sovet længe i morgen, for ellers skal jeg ind og sove til middag, inden vi kører, fordi jeg ikke skal være for træt til om aftnen.
Så jeg tror, jeg snart går i seng(:

Godnat kære læsere.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar