mandag den 16. december 2013

En ny Friis og Company taske


Da vi var i København, der fik jeg denne fine Friis og Company taske af min søster, som hun ikke ville have længere.

Okay okay okay, jeg ved godt, at jeg i Dette indlæg at jeg nu ikke havde plads til flere tasker.
Men denne taske havde jeg allerede hængt op i mit skema, inden jeg skrev det indlæg.
Så det er ikke efter, jeg har skrevet det sidste indlæg, at jeg har fået en ny taske(:



Nu er billederne ikke lige de bedste.

Men jeg synes, at tasken er så fin. Og så elsker jeg mærket Friis og Company.

I morgen tror jeg, at jeg vil kigge alle mine tasker igennem for at få sorteret et par stykker fra.
Jeg ved, at der er en eller to, der er gået lidt i stykker og som egentlig burde have været smidt ud fra længst, meeen så har jeg ikke kunne nænne det, og de kunne da også lige bruges et par gange mere. 
Jeg går ikke amok med at smide taskerne ud. Det er kun et par stykker. 
Jeg vil helst ikke af med for mange i min samling(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: