søndag den 22. december 2013

En DKNY taske i gave


Jeg har fået en før-julegave af min søster, Kamilla.
Jeg fik at vide, at jeg godt måtte åbne den.

Jeg har fået en DKNY taske af hende. Hvor er det vildt.
Jeg har i rigtig lang tid ønsket mig en, så det er virkelig fedt(:


Jeg er vild med den.
Den er bare så smuk(:

Min søster har også denne taske bare i sort. 

Da jeg havde pakket den ud og set, at det var en DKNY taske, så græd jeg helt af glæde, fordi jeg blev så glad. 

Udover at jeg har fået en DKNY taske, som jeg længe har ønsket mig,
så den tanke at min søster har købt sådan en dyr ekstra julegave gør mig rørt.
Og hun har udover denne taske 2 andre gaver til mig + en ekstra gave som er fra hende og hendes kæreste af.
Jeg synes, det er helt overvældende, at jeg får så meget af hende.

Kamilla har altid været god til at købe ting til mig, da jeg altid har fået en del mindre udbetalt end hende. 

Jeg har virkelig den bedste tvillingsøster i hele verden.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en flot gave :-) Jeg er helt tosset med DKNY, især lige i den farve du har fået. Sikke en sød søster!

    Glædelig jul :-)
    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg er virkelig også vild med den farve, som den er i(:
      Ja, jeg har virkelig en fantastisk søster(: Jeg er helt overvældet af den flotte gave.
      Og glædelig jul til dig(:

      Slet
  2. Åh, hvor er den skøn! Er da SLET ikke misundelig. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, den er nemlig bare skøn(:

      Slet