onsdag den 4. december 2013

Kedelige julekalendere film



Jeg synes, at der findes så mange gode og sjove julekalendere film.
Heldigvis sker det sjældent, at jeg ser en julekalender film, som jeg synes er kedelig.
Men det er sket et par gange.

Disse 3 julekalendere film synes jeg er kedelige:

Skibet i Skilteskoven.

 
Her er dem fra Linje 3 med.
Men jeg synes, den er ret kedelig.
Jul i Juleland som er 2'eren, den synes jeg er bedre.


Den hemmelige tunnel.

 
Jeg kan huske noget af den her, fra da jeg var barn, og dengang synes jeg,
den var god. Så sidste år da jeg så den i Bilka, der købte jeg den.
Men den var ret kedelig. Den var dog lidt mere spændende til sidst end i starten,
men det er ikke en, jeg vil se igen.


Jul i den gamle trædemølle.



I denne julekalender er der vist kun 4 skuespillere med, og de spiller så forskellige roller.
Ligesom i The Julekalender. Jeg kan rigtig godt lide The Julekalender.
Men her der synes jeg, at det er lidt kedeligt, at det er de samme, der spiller alle rollerne.

Handlingerne i disse 3 kalendere film er meget tung, og så meget sker der heller ikke i hvert afsnit, så kalenderne er meget langtrukken, da der sker så lidt i hvert afsnit.

Er der nogen julekalendere film, I synes, der er kedelige?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. well, jeg vil også sige dem du nævner.. kan faktisk ikke komme på andre decideret kedelige :-D synes næsten alle har en form for charme eller andet, der gør dem spændende at se.

    at de nyere julekalendere så ikke er hygge-jule-agtige, er så noget andet :-D så har de andre kvaliteter :-D

    SvarSlet
  2. Jeg synes mange af de nyere julekalendere er gab. Men "Jul i den gamle trædemølle" synes jeg heller ikke er meget værd, selvom den var fremme i min barndom. Jeg kunne dog godt lide "Skibet i skilteskoven" - men 2'eren husker jeg slet ikke. "Cirkus Julius" (eller hed den jul i cirkus?) er dog også virkelig slem. Som barn kunne jeg godt lide den, men øj et lavbudget de må have haft. Den er jo rædsom!

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet